niedziela, 29 czerwca 2014

:)

I kolejny weekend, kolejny tydzień mojego pobytu w UK dobiegł końca - sama nie wiem, kiedy to zleciało?
W ten weekend pogoda nie rozpieszczała zbytnio, nad czym bardzo ubolewam - wietrznie i deszczowo, bleh!
Wczorajsze popołudnie spędziłam w galerii. Zaczęły się wyprzedaże - niestety upolowanie rozmiaru S graniczyło z cudem, nad czym bardzo ubolewam, bo parę rzeczy strasznie mi się podobało ;( Nawet dział dziecięcy, na którym czasem zdarza mi się coś kupić, świecił pustkami - jak pech, to pech! :D

Dzisiaj natomiast upiekłam sernik - bez sera - rewelacyjny przepis, w dodatku bardzo tani, szybki, a efekt i smak - rewelacyjny!!! Połowa już zjedzona, a blacha była spora - dzień rozpusty ;)

A za tydzień, o tej porze będę już w... POLSCE!!! :)))))))))

9 komentarzy:

  1. I zostajesz w PL?
    Rozmiar S? U nas na wyprzedarzach jest go multum a ja sie nie mieszcze w takie bluzki. Spodnie tak ale nie bluzki. Cycki za duze ;( wiec tez sie nie obkupilam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem Ci, że nie wiem... Z jednej strony tęsknie, ale chyba nie na tyle by wrócić do PL na stałe - tutaj mam więcej możliwości i nie oszukujmy się, ale nikt nie zapłaci mi w PL tyle, ile tutaj...

    Ubrań w moim rozmiarze mało, ale butów - ohohoho :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale zareczyliscie sie i mieliscie sie pobrac to nie wracasz? Zwiazek na odleglosc tym razem?

      Usuń
    2. nie powiedziałam, że wrócę tu sama :)

      Usuń
    3. No ale skoro on ma dobrą pracę i mieszkanie spłacone to byłoby szkoda, ale z drugiej strony jak nie szkoda jemu rodziny i chce być tylko z Tobą to czemu nie. Tylko teraz kolejna sprawa znalezienie razem mieszkania bo przecież z chłopem już byś nie siedziała na karku siostry :P Ale życzę Wam powodzenia i trzymam kciuki by było super. Szkoda,że ludzie u nas w Polsce nic nie mogą osiągnąć i wyjeżdżają.

      Usuń
    4. Owszem, ale sam powiedział, że nadal chciałby się rozwijać - na dniach się okaże czy zawitamy ponownie do UK, czy może też obierzemy inny kierunek :) Fakt, z siostrą wytrzymałam tyle, ale to i tak zdecydowanie za długo ;)

      Usuń
    5. Chodzi o to,że parom lepiej "samym" poza tym to siostrze byłoby ciężko bo nagle by musiała Ciebie i Jego pod dach wziąć. Rzadko się kończy coś takiego dobrze. Poza tym jak on ma dobrą pracę, pisałaś,że i mieszkanie to ja bym została. Bo u nas można wiele osiągnąć, trzeba się tylko potrudzić. Mówi Ci to kobieta studiująca i mająca 1200 zł za miesiąc NIE PRACUJĄC :P a teraz praca sama się prosi.

      Usuń
  3. Podziel się przepisem na sernik bez sera :)

    U mnie w CH można znaleźć każdą rozmiarówkę, ale za to w zwykłych sklepach rozmiar S wygląda jak XXXXXXXXS a rozmiar XL jak S ... taka sytuacja ;)

    OdpowiedzUsuń