czwartek, 19 czerwca 2014

17

Dokładnie 17 dni zostało do mojego urlopu w Polsce - ciesze się, jak małe dziecko! :D
Mam tylko nadzieję, że pogoda będzie dla mnie łaskawa i Polandia przywita mnie pięknym słońcem, bo deszczu mam aż za dużo - gdyby ktoś chciał, to chętnie się nim podzielę ;)

Mieszkam z moja siostrą i jej 3 letnim synem - jak sam mówi, jest aniołkiem z różkami ;)
Jak na 3 lata, jest zbyt wygadany i zbyt mądry- to pewnie ma po Cioci :P
Buzia mu się nie zamyka - kłapie nią non stop i to w dwóch językach - sprzedał by każdego :)
Ostatnio, przyszedł do mnie o 5.50 (niedziela) z pytaniem czy się z nim pobawię. Patrze jednym okiem na zegarek, w pól przytomna i myślę, że to chyba jakiś żart :D
Młody widząc moją niechętną minę do wspólnej zabawy o tak wczesnej porze, zdenerwował się, krzyknął do mnie 'śpij!', po czym wrócił za 5 min, pogłaskał mnie po głowie i zaśpiewał mi kołysankę, której nienawidził odkąd pamiętam, a brzmiała ona w jego wersji tak:
"śpij lalka, śpij lalka, śpij lalka, śpijjjjjj!!!!!!" :D

I jak go tu nie kochać? :)))



6 komentarzy:

  1. oj tak - zwłaszcza, jak coś chce ;) wtedy wie, co powiedzieć - 'kofana ciociuniu' :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Hehe ale słodziak ;) Takie dzieci są cudowne ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Heheheheh dzieci są rewelacyjne :D

    OdpowiedzUsuń
  4. nie chce cie martwic ale aktualnie sytuacja pogodowa w polandii nie wyglada najlepiej :/

    OdpowiedzUsuń