piątek, 13 czerwca 2014

13-go

Czy ten piątek jest dla Was pechowy? Mam nadzieję, że nie! :)
Mój jest bardzo upalny (tak, tak - mamy piękne lato w UK) i bardzo przyjemny za sprawą wolnego dnia i zakupów :)
Ostatnimi czasy, nurtuje mnie jedno pytanie - dlaczego, angielskie słodycze są takie pyszne, a ubrania tak tanie? Ja zamiast schudnąć, przybrałam na wadze, czego o moim portfelu powiedzieć już nie można :P

Mieszkam na 'obrzeżach' miasta i w okolicy prócz 2 dużych marketów i paru małych sklepów, oraz małego baru nie ma niczego, nie licząc szkoły i kościoła.
Dziś z racji otrzymania wypłaty, wybrałam się do miasta na zakupy - och! Po wejściu do Primarka dostałam oczopląsu :P
Po drodze z Primarka, obowiązkowo udałam się na co tygodniowe zakupy do PL sklepu i zgrzeszyłam - kabanosem i bułą :D

A oto, co dziś kupiłam:




Pozdrawiam! :)





10 komentarzy:

  1. Ajjj, mi brakuje zakupów :D

    Ja bym była sama, dlatego to była trudna decyzja i zrezygnowałam choć Wilk mówił,że mogę jechać, bo to zawsze szansa, bo byłaby uczelnia wpisana i tak dalej, ale za dużo kasy, bez bliskich (a ja sama bym chyba żyć nie potrafiła :P ) I tutaj jakoś mi się tutaj żyje. Dobre studia mam i zdobywam doświadczenie więc i pracę mam pewną :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nigdy nie lubiłam zakupów, do czasu aż nie wpadłam do Primarka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam :) Ale daaaawno nie byłam na żadnych :) Ale chyba wyczekam, aż mnie mój zabierze :)

      A i oczywiście piątek dziś jest dla mnie szczęśliwy :p Wczoraj było bardziej pechowo :P

      Usuń
    2. To Ci zazdroszczę, bo mój na słowo 'zakupy', dostaje białej gorączki :D

      Usuń
  3. Ja zapomniałam, że dzisiaj jest piątek 13-go ;p Ale w sumie u nas zawsze niedziela 15-go była pechowa, także jeszcze wstrzymam się z okrzykami radości ;)
    Ja zakupy bardzo lubię :D A jak widziałam zdjęcia dziewczyn, które mieszkają w UK co sobie w Primarkcie kupiły, to im mega zazdroszczę ;p Tak jak Tobie teraz ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tez o tym nie pamiętałam, do póki mi siostra nie powiedziała :)
    Na FB istnieje profil 'primark na zamówienie' tyle, ze tam zdzierają troche, bo muszą zarobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam ;) Widzę, że też zaczęłaś blogowanie :) Miło, u mnie też początki o blogowaniu w ciąży ;)
    Zapraszam oczekiwaniee.blogspot.com
    Fajne ciuszki ;) biała na ramiączkach i brązowe sandałki -super;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Już usunęłam weryfikacje obrazkową ;D
    Hmm mnie właśnie w styczniu poniosło z fryzurką.. a teraz chce już mieć dłuższe :D hehe
    Też dodaje do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na drugim zdjęciu widzę portfel? Jeśli tak to bardzo ładny. Podoba mi się. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak, to portfel - od razu wpadł mi w oko, a jak zobaczyłam cenę to nie mogłam go nie zabrać ze sobą do domu ;)

    OdpowiedzUsuń