wtorek, 10 lutego 2015

Byc kobieta, byc kobieta...

Zakupy.
Ktora kobieta ich nie lubi? Malo takich ;)
Dzis podziele sie z Wami moimi zakupami - w duzej mierze sa to mega okazje, obok ktorych az zal przejsc obojetnie ;)


Ocieplane botki - Deichmann, przecenione z £24.99 na £6.24 ;)


 Skorzane botki - New look, przecenione z £39.99 na £7 z powodu peknietego paska. Za naprawe zaplacilam £3 ;)
 Moje najwieksze marzenie - torebka MK :)
Mietowa koszula - Primark, £9

A teraz Wasza kolej - pochwalacie sie, co bylo Waszym ostatnim zakupem? :)

6 komentarzy:

  1. Najbardziej spodobała mi się torebka. Cudo ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Torebka to też okazja? :) ehh te londyńskie przeceny, nasze polskie wyprzedaże nijak się do nich mają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, torebka to juz w ogole okazja! :D Jak masz ochote na taka, to odedzwij sie na emaila ;)

      Oj wyprzedaze tutaj sa bardzo fajne, zwlaszcza te po swietach, trwajace az do teraz :)

      Usuń
  3. Super zakupy :)
    Te pierwsze buty super na nodze wyglądają.
    Ja ostatnio kupiłam sobie spódnicę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tu od stycznia notke zakupowa probuje zlozyc, ale cos mi nie idzie :D

    OdpowiedzUsuń