środa, 11 czerwca 2014

Najtrudniejszy pierwszy krok...

Potem łatwo mija rok... ;)

Blogi czytam namiętnie, od zawsze - takie moje, małe uzależnienie, któro bardzooo lubię.
Do tej pory byłam anonimowym czytaczem wielu blogów, ale pewna osoba, jaką jest Marta (Tosinkowa Mama ) z bloga, który na pewno każdy z Was zna (www.tosinkowo.blogspot.com), zainspirowała mnie swoim pisaniem do stworzenia swojego, własnego kawałka w sieci.
Może nie mam talentu do pisania, ale postaram się Was nie zawieść - o ile ktoś tu zajrzy? ;)

Gapa ze mnie, zapomniałam, ze najpierw warto się przedstawić! ;)
Pin (szpilka)  - młoda, ambitna, z głowa pełną pomysłów, marzeń i planów, które skrupulatnie staram się realizować, kobieta cudownego faceta :)

Na pierwszy raz, to chyba źle nie poszło? ;)


4 komentarze:

  1. Witam w blogosferze :) Fajnie, że zaczęłaś pisać :)
    Na pewno będę zaglądać :)

    PS
    Czy możesz wyłączyć weryfikację obrazkową w komentach? Z góry dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za odwiedziny! :)

      oczywiście - nawet nie miałam pojęcia, że coś takiego jest włączone! dzięki!

      Usuń
  2. Witaj ;)
    Będę zaglądała ;)

    OdpowiedzUsuń